Niektórzy przedsiębiorcy podchodzą do tematu firmowej strony www jak do zbędnego elementu całej układanki, i albo całkowicie ignorują potrzebę utworzenia strony, albo traktują ją bardzo powierzchownie – strona jest, ale stara, niezadbana i niefunkcjonalna. TO BŁĘDNE PODEJŚCIE! Dlaczego? Spieszymy z odpowiedzią 😉
Drogi przedsiębiorco, czy wiesz ile osób dziennie wpisuje w wyszukiwarkę zapytanie, na które odpowiada oferta Twojej firmy? To zależy w jakiej zdziałasz branży, ale dzienna suma zapytań w Polskim internecie to około 27mln. Dostrzegasz już ten potencjał? Internet to cała masa nowych potencjalnych klientów dla Twojej firmy każdego dnia. By do nich dotrzeć wystarczy pojawić się tam ze swoją ofertą! Najlepiej zrobić to właśnie za pomocą własnej strony www. Należy jednak pamiętać, że nie może być to byle jaka strona. Dziś internauci są wymagający, a standardy cały czas rosną. Warto więc wybrać solidną firmę lub freelancera, który „uszyje dla nas internetową wizytówkę na miarę” i dopasuje ją perfekcyjnie do naszych potrzeb. Dodatkowo, polecamy zwrócić uwagę na ponadczasowy design. Powinien być odpowiedni dla branży, schludny i przejrzysty – by klient poruszał się po naszej stronie intuicyjnie i sprawnie. Kolejnym niezbędnym elementem jest mobilna wersja strony. Około 75% z wcześniej wymienionych 27mln wyszukiwań to te pochodzące z telefonów lub tabletów.
Czytaj dalej Po co Twojej firmie strona-wizytówka?