Niektórzy przedsiębiorcy podchodzą do tematu firmowej strony www jak do zbędnego elementu całej układanki, i albo całkowicie ignorują potrzebę utworzenia strony, albo traktują ją bardzo powierzchownie – strona jest, ale stara, niezadbana i niefunkcjonalna. TO BŁĘDNE PODEJŚCIE! Dlaczego? Spieszymy z odpowiedzią 😉
Drogi przedsiębiorco, czy wiesz ile osób dziennie wpisuje w wyszukiwarkę zapytanie, na które odpowiada oferta Twojej firmy? To zależy w jakiej zdziałasz branży, ale dzienna suma zapytań w Polskim internecie to około 27mln. Dostrzegasz już ten potencjał? Internet to cała masa nowych potencjalnych klientów dla Twojej firmy każdego dnia. By do nich dotrzeć wystarczy pojawić się tam ze swoją ofertą! Najlepiej zrobić to właśnie za pomocą własnej strony www. Należy jednak pamiętać, że nie może być to byle jaka strona. Dziś internauci są wymagający, a standardy cały czas rosną. Warto więc wybrać solidną firmę lub freelancera, który „uszyje dla nas internetową wizytówkę na miarę” i dopasuje ją perfekcyjnie do naszych potrzeb. Dodatkowo, polecamy zwrócić uwagę na ponadczasowy design. Powinien być odpowiedni dla branży, schludny i przejrzysty – by klient poruszał się po naszej stronie intuicyjnie i sprawnie. Kolejnym niezbędnym elementem jest mobilna wersja strony. Około 75% z wcześniej wymienionych 27mln wyszukiwań to te pochodzące z telefonów lub tabletów.
Dość jednak tych technicznych wytycznych. Pora uzupełnić odpowiedź na pytanie umieszczone w tytule tego artykułu.
Jakie są jeszcze plusy posiadania własnej strony www?
Strona www to Twój naczelny handlowiec pracujący 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu. Nie idzie na urlop ani chorobowe. Cierpliwie udziela odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania (FAQ), przedstawia firmę i zachęca do kontaktu z nią.
Zbiera też informacje o odwiedzających. Wie czego potrzebują, czego szukali wcześniej i gdzie ich potem znaleźć z reklamą Twojej oferty (pliki cookies).
Może też budować bazę adresów e-mail potencjalnych klientów, by potem ułatwić kontakt do wstępnie zainteresowanych Twoją ofertą ludzi. Wielu sądzi, że mailing to przestarzała forma marketingu, ale gwarantujemy, że dobrze wykonana jest co najmniej tak samo skuteczna 😉
Kolejny oczywisty plus posiadania własnej strony www to budowanie własnej marki i rozpoznawalności. Dzięki optymalizacji SEO strony będziesz wyświetlać się wyżej w wynikach wyszukiwania, przez co na Twojej stronie będzie jeszcze więcej ruchu, który możesz przekształcić na płacących klientów!
Poza tym decydując się na własną wizytówkę przestajesz być zależny od widzimisię Facebooka czy Instagrama, który bezlitośnie tnie zasięgi firmowym funpage’om, a na którym na 99% Twoja firma ma swoje konto 😉 Własna strona to własny kawałek internetu.
Innym ważnym argumentem jest wzrost zaufania do firmy w oczach klienta – a kupujemy przecież od tych, którym ufamy. Funkcjonalna i nowoczesna strona www pokazuje, że poważnie podchodzisz do swojej działalności i traktujesz klienta profesjonalnie – nie zajmujesz się swoją działalnością od okazji do okazji, a stale i na wysokim poziomie.
Powyżej przedstawiliśmy Ci najważniejsze korzyści płynące z posiadania firmowej strony www, jednak prawdziwą wartość dostrzeżesz po wdrożeniu tego rozwiązania! Nie czekaj i zainwestuj w własną wizytówkę internetową już teraz! Skontaktuj się z nami, a my przygotujemy dla Ciebie świetną ofertę.